Online Para Kazanma Yolunda Atılan İlk Adımlar

Online Alışveriş | 05:45 | 1 yorum

Blogumun amacı yeni iş imkanlarını sunmak, yeni iş fikirlerini üretmek ve online para kazanmak isteyenlere benimle birlikte ilk adımları atmaları sağlamak niyetiyle başladım. Ve yolumda da emin adımlarla ilerliyorum.

Dün akşam hiç uyumadım. Şimdi hesaplıyorum da 35 saat beri uykusuzum. Ama hiç kendimi bu kadar zinde hissetmemiştim. Dün akşam yatmaya hazırlanırken internete bir bakıp geçeyim dedim. Ama Batuhan Sası ile Kadir Arda Demir'in makalelerine takılı kaldım. GooMass Eğitim Kitinden öğrendiğim bilgiler ışığında makalelerini okudum. Böylece GooMass 'ten öğrendiğim mihenk taşları daha da yerine oturdu.

Batuhan Sasi'nin Niş Ürünler Rehberi adını verdiği bir çalışmasını okudum. Gerçekten herşeyi öyle güzel öyle ayrıntılı anlatmış ki ama bazı şeyleri anladığım kadarıyla kendine saklamış. Ama olsun o kadar . Çünkü kolay değil, bütün verdiği emek ve çabaların meyvesini toplamak onun da hakkı. Yanılmıyorsam bu  Niş Ürünler hakkında bir rehber kitabın ön çalışması. Eğer ön çalışmada bile böyle bilgiler verebiliyorsa, o kitabın ne kadar verimli olacağını düşünemiyorum. Daha şimdiden ben heyecanlanmaya başladım. Umarım biran önce biterir de bizde onun hatalarını yapmaz, direkt olarak tecbüreberinden faydalanırız. Ve eminin onun kazandığı parayı biz daha kısa sürede bu kaynak kitap yardımıyla kazanırız.

Sana kolay gelsin Batuhan Sasi. Niş ürünler hakkında verdiğin bilgiler için sana teşekkür ederiz. Güzel bir çalışma olacağı makalelerinden belli , ayrıntılarla ve bonuslarla süslediğin takdirde büyük bir başarı yakalayacağından eminim. İnternetten kazanç yollarını anlatan kaynaklarda niş ürünlere çok az değinilmişti. Sadece GooMass Kitinin içinde ayrıntılı bilgi ve püf noktaları verildiğini görmüştüm. Niş ürünler hakkında ilk ayrıntılı bilgiyi ordan almıştım. Ancak akşam makaleyi okuyunca bütün mihenk taşları yerine oturdu. Bilgilerimi pekiştirmiş oldum .

Şimdi daha fazla bilgi sahibi olduğum gibi daha fazla tecrübedenden yararlanmış olacağım. Sizin anlayacağınız online para kazanma konusunda hala eğitimime devam ediyorum. Goomastan öğrendiğim bilgileri böylece tazelemiş ve pekiştirmiş oluyorum.

Size de tavsiye ederim. Böyle bir eğitim sürecinden geçmden internetten para kazanmanız aylarınızı ve belkide yıllarımızı alır. Bu işe kendini adamış kişilerin yazdıkları eserleri alarak hem onlara destek olmuş oluruz, hemde çok fazla zaman ve para kaybetmeden kazanmaya başlarız. Unutmayın hiç bir zaman "Almadan Vermek Allah'a mahsustur. ". Emeğe saygı göstermeliyiz diye düşünüyorum.

Bu arada Kadir Arda Koş'u unutmadım . Batuhan Sasi bir makalesinde onun sitesine link vermiş. Dikkatimi çeken konular hakkındaki linkleri takip etmeyi çok severim. Hangi makaledeki linkten , o  siteye gittiğimi hatırlamıyorum. Çünkü o siteye sabaha karşı girdim. Kadir Arda Koş senin de ellerine sağlık. Senin makalelerini de okudukça yeni iş fikirleri ve sermayesiz işler konusunda inanılmaz fikirler edinmeye başladım. Ben bu işi çok sevdim.

Kadir Arda Koş'un da pekçok makalesini okudum. "Twitter'la Para Kazanmak İster misiniz ? " adlı makalesinde Hatta bizlere ücretsiz olarak indirmemize izin verdiği için kendisine teşekkür ederiz. Çok faydalı bir kaynak sizinde indirmenizi tavsiye ederim. Eline yüreğine sağlık, başarılarının devamını bekliyoruz.


Online para kazanma yöntemleri ikiye ayrılır. Biri avcı stratejisi hemen satışa odaklı yani web sitesi yada blogun olmadan internetteki bazı araçları kullanarak Twitter, Facebook ve Google Adwords'ü kullanarak hemen para kazanmaya başlayabilirsiniz. Diğeri ise  çiftçi stratejisi olup, bir web sitesi ya da blog hazırlayarak bu sitenin genişleyip büyümesini veya küçük niş siteler yaparak ürünleri tek bir siteden pazarlayabilirsiniz.

Ben şu anda hem bu bloga içerik hazırlayarak, hemde bir kaç tane niş sitesi hazırlığındayım. Bunlardan bir tanesi bitmek üzere. Bu blogumun adı
"En İyi Para Stratejileri " dir. 

Ayrıca Goomass ücretsiz internette kazanma kursu vererek ülkemizde bir ilke imza atmıştır. Bu kursa katılarak bu eğitim kaynaklarının size neler kazandıracağını kendiniz şahit olabilirsiniz.

Umarım bu yazımda internetten para kazanma konusunda yardımcı olabilmişimdir. Size iki tane ipucu verdim. Bu yazılar sadece ön bilgidir. Bunların ayrıntılı uygulama biçimlerini öğrenmek için Goomass Eğitim kitini almayı unutmayın..


Category: , , , , , , ,

About GalleryBloggerTemplates.com:
GalleryBloggerTemplates.com is Free Blogger Templates Gallery. We provide Blogger templates for free. You can find about tutorials, blogger hacks, SEO optimization, tips and tricks here!

1 yorum

  1. Adsız says:

    Size katılıyorum. İnternetten para kazanmak için bu konuda çalışmalar yapılmalı, yoksa bilgisayar size bakarken, siz bilgisayara bakarken para kazanamazsınız. Mutlaka bir kaynak kitaptan faydalanmanız gerekmektedir. Bunun için size GooMass Eğitim Kitini tavsiye ediyorum. Herkese iyi çalışmalar