Satışlarımızı Arttırmanın 3 Altın Kuralı

Online Alışveriş | 04:02 | 2 yorum

Bu gün sizlere satışlarımızı arttırmanın 3 altın kuralına bahsediceğim. Yeni iş imkanlarından olan satış ortaklığı programında geçici değil kalıcı olarak ürün pazarlamak istiyorsanız mutlaka bir web sitenizin ve blogunuzun olması gerekir.



Bu sitenizle rakiplerinize fark atabilmeniz için içeriğinin mutlaka özgün olması ve görünümünün düzgün ve güzel olması gerekir. Her şeyden önce kendi yaptığınız işi kendiniz beğenmelisiniz. Web sitenizi ve blogunuzu yaptıktan sonra dışardan şöyle bir bir bakın. Bu site sizin olmasaydı bu site hakkında ne düşünürdünüz. Eğer sitenizi beğenmişseniz devam edin. Beğenmemişseniz, beğenmediğiniz yerleri kontrol edip düzeltin ve tekrar inceleyin.

Bunlar başlangıçta zaman alabilir. Bunlar size zor gelmesin. İnternetten para kazanmanın başlagıcında da bir takım zorluklarla karşılacaksınız. Bir süre sonra otomatikleşir ve ne yapacağınızı bilerek işin içine girersiniz. Sitenizi hazırladınız ve beğendiniz. Şimdi satış ortaklığı programı ile satış yapmanın üç altın kuralı şöyle bir bakalım. Bu altın kuralları bir kenara not edin yada aklınızın bir köşesine yazın. Nedir bu altın kurallar ?


1. Altın Kural : Satın ama sakın tavsiye etmeyin .




Satış ile tavsiye arasında oldukça büyük farklar vardır. Eğer tavsiye ederseniz, satmış olduğunuz ürün hakkında kullanıcıya yardım vaat etmiş olursunuz. Siz ürününüzü satarken sadece bu ürünü önerin. Çünkü biz bu satış ortaklığı yaptığımız ürünleri daha önce kullanmadık, sadece bu ürünlerin satışına aracılık yapıyoruz , unutmayın.

Aslında satışını yaptığınız ürünü kullanmış olsanız bu ürünü sitenizde tanıtmanız daha kolay olurdu. O zaman bu sattığın ürünü kullanıcılarına tavsiye etmeni önerirdim. Çünkü ürünü kullanan kişi bir ürün hakkında detaylı bilgiye sahip olabilir. Ürünün artılarını ve eksilerini bilerek durum değerlendirmesi yapabilecektir. Bu yüzden bir ürünü tanıtırken ürünü önerin. Önerinizi yaparken de kendi yorumlarınızı yapmadan öneri şeklinde makalelerinizi yazın.


2. Altın Kural : Eylem Çağrısı yapın.

Eyem çağırısı müşteriye ürünü satın alması konusunda etkili cümle kullanarak onu ürünü almaya teşvik etmektir. Ancak bu teşvikler ürün sayfasında defalarca tekrarlanmamalıdır. Okuyucu üzerinde baskı kurmamalısınız. Bir ürün sayfasında yüz defa eylem çağrısı yapacağınıza bir kaç defa yapmanız satışlarınızı arttıracaktır. Çekici olalım derken itici duruma düşmeyelim. Siz sayfanıza gelecek müşteri trafiği ile ilgilenin, bir okuyucu geldiğinde etkili yazınız, ürün hakkında tanıtıcı videolarınızı ve grafiklerinizle onun sitenizde daha fazla vakit geçirmesini sağlayın.

Yazılarınızda abartıya kaçmayın. Örneğin " Bir gecede 1.000 Tl. kazanmak ister misiniz? gibi cümleler kurmayın. Ayrıca "Buraya Tıklayınız" gibi ibarelere yermeyin. Ben de bu hataları yaptım. Bu yollardan bende geçtim. O yüzden internetten para kazanmak için eğitim almanız gerekiyor. Ben bunu GooMass Eğitim Kitini aldıktan sonra öğrendim. Öğrenmeye de devam ediyorum. Sizde internetten kazanç bilgilerinizi eğitim alarak arttırabilirsiniz.
Farkında mısın bilmiyorum ? Az önce sana bir eğlem çağrısı yaptım. Umarım ne demek istediğimi anlamışdır. Ancak ben bu ürünü kullanmaya devam ettiğim için bunu bir öneri şeklinde değil, tavsiye şeklinde yaptığıma da dikkat et.


3. Altın Kural : Az seçenek sunun.


Önemli olan burda bizim satışlarımızı gerçekleştirmek. Okuyucunun kafasını karıştırmak değil. Bu nedenle okuyucuya ne kadar az seçenek sunarsak okuyucuyu ürünümüzü alması konusunda o kadar çok teşvik etmiş oluruz. Aynı kategoride bir kaç ürün sunabilirsin, ancak bu ürünleri sunarken esas satmak isteğin ürünü yazılarınla ön plana çıkarmalısın. O ürünü neden kullanmalarını gerektiğini o ürünü satın almaya teşvik edici sözler kullanmalısın. Kendini alıcı yerine koyarak yazını düzenlemelisin.Yazını yazmadan önce "SEN BU ÜRÜNÜ ALMAK İSTESEN NEDEN ALMAK İSTERSİN ?" bunun sebeplerini araştır ve yazını ona göre yaz.

Sana soruyorum şimdi. Sen olsan tek bir sitede en ince ayrıntısına kadar tanıtılmış ürüne özel bir siteden mi ürününü almak istersin, yoksa aynı kategoride bir kaç ürünün satıldığı hangisini daha iyi olduğuna karar veremeyeceğin kafa karıştırıcı bir siteden mi ? . Elbette senin vereceğin cevap ta benim gibi olacaktır. Tek bir ürünün satıldığı ürüne özel bir siteden almak istersin. Şunu hiç bir zaman unutma bir çok ürünün tanıtıldığı sitede tıklama çok olabilir ama ürün satışı az olur, diğerinde ise tıklama az olur ama odaklı müşteriye ulaştığın için satışın daha çok olacaktır. Ben sadece sana öneride bulunuyorum, bunun kararını elbette sen kendin vereceksin.

Sonuç olarak:

Bu üç altın kurala dikkat ettiğinizde satışlarınızdaki artışa kendiniz bile şaşıracaksınız Önemli olan neyi neden yaptığınızı bilmekten geçer. Ürün olmadan sadece öneri yada tavsiye ederek ürünlerinizi çok rahat satabilirsiniz.

Şimdi satışlarımızı tavsiye ederek mi , yoksa eylem çağrısı ile mi arttırırız ? Bu konudaki fikir ve yorumlarınızı iletişim sayfamızdan bizimle paylaşın.


Category: , , , , , ,

About GalleryBloggerTemplates.com:
GalleryBloggerTemplates.com is Free Blogger Templates Gallery. We provide Blogger templates for free. You can find about tutorials, blogger hacks, SEO optimization, tips and tricks here!

2 yorum

  1. Adsız says:

    emeğine sağlık iyide 'öneri' ile 'tavsiye' kelimelerini neden ayırdığını anlamadım... Zaten iki kelimede aynı anlama geliyor... İstersen biraz araştır derim...

  2. "Ancak ben bu ürünü kullanmaya devam ettiğim için bunu bir öneri şeklinde değil, tavsiye şeklinde yaptığıma da dikkat et." Ben bu cümledeki öneri ve tavsiye kelimelerini yerinde kullandığımı düşünüyorum.

    Çünkü kullanmadığınız bir ürünü çevrenize önerirsiniz yani görüş olarak bildirirsiniz ama tavsiye edemezsiniz çünkü kullanmadınız. Kullandığınız bir ürünü de arkadaşlarınıza görüş olarak bildirmenize gerek yok direkt olarak tavsiye edersiniz ona yol gösterirsiniz.

    Görünüşte iki kelime birbirinin aynı gibi görünür ama aslında anlam olarak aralarında birazda olsa fark vardır. Teşekkür ederim uyarın için .Merak edenler Büyük Türkçe Sözlüğe Bakabilirler