İnternetten Para Kazanmak Yalan mı?

Online Alışveriş | 17:31 | 3 yorum

İnternetin insanlara sunduğu yeni iş imkanı, iş fırsatları ve sermayesiz işleri araştırdığımda internetten para kazan yazılarıyla karşılaşıyordum. İnternetten para kazananları okuyup araştırdıkça bende heves etmiş ve 2009 yılında bu blogu hazırlamaya  başlamıştım.

Tabii bu blogu oluştururken bir takım internetten para kazanmak ile ilgili kaynak kitaplarda almıştım. Onlardan büyük ölçüde yararlanmıştım. Hazırlayanların ellerine sağlık. O kaynak kitaplar sayesinde biraz bilgi sahibi olmuştum.

Ancak internet bilgim az olduğu için bir türlü sonunu getirememiştim. Nereden başlamam gerektiğini bilemiyordum. Sizin anlayacağınız bu işte bir türlü tek bir noktaya odaklanamıyor ve sonunda sıkılıp bırakıyordum. Bir yandan da çevremdeki insanların baskısı vardı. Bu konuda fazla bir bilgi sahibi olmalarına rağmen " İnternetten para kazanmak yalan, bu masala inanma " diyorlar ve hevesimi kırıyorlardı. Bir süre sonra internetten para kazanılamayacağına, ancak bu konuda uzmanlaşmış bilgisayar dehalarının işi olduğuna kendimi inandırmış ve yazmayı da araştırmayı da , pazarlamayı da bırakmıştım. Kendi kendimi " internetten para kazanmak yalan" sözünü inandırmıştım. Herşeyi öyle yüz üstü bırakmıştım. Ancak internetin hafızası bizim gibi değil ki , ben bıraksam bile kayıt ettiklerim olduğu yerde durduğu için internette yayınlanmaya devam etti.

Bu arada internette sık sık GooMass Eğitim Kitinin reklamlarını görüyordum. Tekrar içimde internetten para kazanma duygularım debreşti. Kitabın ana sayfasını inceledim. Verdikleri eğitim hoşuma gitti. Daha önceki yıllarda böyle değildi. Ya da bana öyle geliyor şimdi. Eğitim setinde verilen kitaplar, videolu anlatımların olması, özellikle harika bonuslar vermeleri beni etkiledi. Sitede ÜCRETSİZ KURSUMUZA KATILIN diye bir iletişim kutusu gördüm. Sırf merakımdan bu ücretsiz kursa katıldım.

Daha üye olur olmaz ilk kurs mailimi aldım. Ondan sonra 14 gün boyunca bu eğitim kitinde verdikleri derslerin özet şeklindeki kurs maillerini almaya başladım. Bu minicik kurstan bile geçmişteki yaptığım hataları tek tek görebildim.


O dönemde ben xticaret.com'da satış ortağı olduğum bir kaç ürünün tanıtımını internet ortamında yapmıştım. Bir yandan da bu blogu oluşturmaya çalışmıştım. Sonra aklıma geldi. Şu xticaret.com'a bir bakayım dedim değişiklik var mı diye.... Sistem çok gelişmiş ayrıca ürünlerin miktarı arttığı gibi ürünlerde kaliteli ve müşteriyi memnun edecek tarzda hazırlanmış . Siteye girdiğimde size aşağıda verdiğim xticaret.com kazanç sayfasını gördüm. İlk gördüğümde gözlerime inanamamıştım. Hiç birşey yapmadan olduğu gibi bıraktığım bir blog'un yardımıyla 43 Tl. para kazanmışım. Kanıtı aşağıdadır.


xticaret.com'da satış ortağı olarak satılan ürünlerin kazanç tablosu

xticaret.com kazanç tablosu


Doğru düzgün hiç bir şey yapmadan  43 Tl. kazanmıştım. Ve inanın ilk pişmanlığımı o anda yaşadım. Meğer bu internet yalanına ben çok inanmışım. Ancak bu tablo karşında internetten para kazanılacağına tekrar inanmaya başladım. Hemen daha önceki aldığım kitaplardan ve Goomass tarafından gönderilen kurs bilgileri ışığında hemen sitesiz bir uygulama yaptım ve başarılı oldum. İnternetten para kazanılabileceğini kendime ispatladıktan sonra hemen GooMass Eğitim Kitinin siparişini verdim. Çünkü internetten eğitimsiz bir şekilde para kazanılamayacağını iyice öğrenmiştim. Öncelikle bu işin uzmanından ders almalıydım. Daha mini bir kursla yaptığım hataları gözlerimin önüne seren bu eğitim setine ihtiyacım olduğunu anladım.

Bu eğitim setinde beni cezbeden taraf : hem internet bilgisi fazla olmayan kişilere hitap etmesi, hemde ileri seviyede bilgisayar bilgisi olanlarında ihtiyaç duyabileceği bilgilerin bu eğitim setinde birarada bulunması. Nedeni ise bu işte yeni isem birgün bunları uygulayarak uzmanlaşabileceğim. Ayrıca diğer kitaplarda ömür boyu bonus ilanı veriyorlardı ama güncellemelerin hiç birini alamamıştım.

GooMass Eğitim Kiti bir online yazılım ara yüzü olduğundan, kitapta yapılacak en ufak bir değişiklikten bile haberiniz olacak, acaba kitap güncellendi mi , güncellenmedi mi diye bir endişeye kapılmanız yersiz.

Daha eğitim kitini bilgisayarıma kurar kurmaz hemen okumaya başladım. Herkesin " Acaba ordan mı başlasam, burdan mı başlasam diye bir düşünceniz olmuyor. Çünkü daha kiti açar açmaz en başta bir yol haritasıa  (Başlangıç klavuzu)' nı görüyorsunuz. Burada internetten nasıl para kazanmaya başlayacağınız adım adım anlatılmıştır.

İnternetten para kazanmak isteyen herkesin elinin amltında bulunması gereken inanılmaz bir kaynaktır. GooMass Eğitim Kitini okuyanlar yeni iş imkanları, iş fırsatları ve sermayesiz işlerden nasıl para kazanmaya başlanması gerektiği konusunda önemli püf noktaları vermektedir.

GooMass Eğitim Kitini incelemek ve satın almak için aşağıdaki butonu tıklayınız.

  
                                                                  







Category: , , , , , ,

About GalleryBloggerTemplates.com:
GalleryBloggerTemplates.com is Free Blogger Templates Gallery. We provide Blogger templates for free. You can find about tutorials, blogger hacks, SEO optimization, tips and tricks here!

3 yorum

  1. RİNO35 says:

    KESİNLİKLE KATILMIYORUM YALAN OLDUĞUNA ÇÜNKÜ YALAN OLSA ,BU KADAR ÜNLÜ MARKA VAR ,KENDİ ADINI LEKELETİRMİ.SADECE DÜRÜST OLURSANIZ KAZANIRSINIZ.BEN KENDİN BİR BLOĞU YOK AMA ÇOK İYİ PARA KAZANDIRIYOR BU İŞLER.AMA DOĞRU İŞİ SEÇMELİSİN .TEŞEKKÜRLER

  2. Unknown says:

    İŞİNİ BÜYÜTMEK İSTEYEN ESNAFLAR
    * YENİ BİR İŞ KURMAK İSTEYEN GİRİŞİMCİLER
    * SATIŞ DENEYİMİ OLAN TEMSİLCİLER
    * PART TİME FULL TİME ÇALIŞMAK İSTEYENLER
    * AVON , ORİFLAME , AMWAY , HERBALİFE , FLP , LYONESS, MEGA HOLDİNGS YA DA DİĞERLERİNDE Mİ ÇALIŞIYORSUNUZ ?
    * MEVCUT İŞİNDE DAHA HIZLI YÜKSELMEK İSTEYEN KİŞİLER
    * SATIŞ YAPMADAN KAZANMAK İSTEYEN HERKES
    * SİZLERE TANITMAK İSTEDİĞİMİZ DÜNYADA FIRTINALAR KOPARAN
    * MUCİZE BİR ÜRÜNÜMÜZ VE KAZANÇ PROJEMİZ VAR !
    İncelemek İçin Tıklayınız :
    http://goo.gl/Keeyo

  3. Adsız says:

    İnternetten para kazanmak gerçekten mümkündür. Bence en çok kazandıran yöntem ise satış ortaklığıdır. Kötü tecrübeler her zaman vardır. Ama bu bizim hatalarımızdan kaynaklanmaktadır.Bloğum