X-Ticaret.Com'a Nasıl Üye Olunur ?

Online Alışveriş | 22:53 | 0 yorum

Yandaki resimden de analışalacağı üzerine sizde yazdığınız blog ile internetten para kazanabilirsiniz. Bu yazımda satış ortağı olarak para kazanabileceğiniz xticaret.com'a üyelik, satış ortaklığı ve satış ortağı olduğunuz ürünleri blogunuza nasıl yerleştireceğiniz konularına değineceğim. Yazılarımı bilgisayar kullanmayı yeni öğrenenlerin bile anlayabilceği basit bir dille ve resimlerle adım adım anlatacağım. Şimdiden herkese bol kazançlar diliyorum.

x-ticaret.com'a Üyelik Aşamaları 

Affiliate (Satış Ortaklığı) olarak para kazanmak isteyenler için ülkemizde gerçek iyi bir site var. Ödemeleri zamanında ve tam yaptığı gibi, eski ve güvenilir bir firmadın. Alt yapısı oldukça gelişmiştir. İncelemenizi tavsiye ediyorum. 

1.Adım : Burayı tıklayarak xTicaret.com'a gidin ve sağdaki resimde işaretlediğim bölümden ücretsiz kayıt olun butonuna basarak üyelik işlemlerinizi başlatın. (Not resimlerin üzerine gelip tıkladığınızda resimleri büyütebilirsiniz)


2.Adım : Şimdi sıra geldi xTicret.com'da üyelik formunu doldurmaya, soldaki resmi incelerseniz üyelik başvuru formunda hangi bilgilerin istendiğini görebilirsiniz. Bu formu doldurduğunuzda üyelik işlemlemleriniz tamamlanmış olur. Birinci adım da yazılan bölümden üye olmadınız ise bu linki tıklayarak xTicaret.com'a üye olabilirsiniz.


3.Adım : Sağ taraftaki resmi incelediğiniz yuvarlak içindeki dikkat edilmesi gereken noktalara numara verdim. Bu resimde 1 ile işaretlediğim yerde mutlaka adınızın olduğunu görün, 2 ile işaretlediğim butonu tıkladığınızda siteye giriş yapacağınız bölümüne gidebilirsiniz.


Category: , , , , , ,

About GalleryBloggerTemplates.com:
GalleryBloggerTemplates.com is Free Blogger Templates Gallery. We provide Blogger templates for free. You can find about tutorials, blogger hacks, SEO optimization, tips and tricks here!

0 yorum