Blog Yazmak Keyifli Bir İş

Online Alışveriş | 16:44 | 0 yorum


Blog yazmak gerçekten keyifli bir iş. Bunu ancak blog hazırlamayı öğrendikten sonra anladım. Bundan bir kaç ay öncesine kadar blog yapmak aklımın ucundan bile geçmiyordu. İnternete sadece aklıma gelen konuları araştırmak, film izlemek, şarkı indirmek ya da arkadaşlarımla messengerda konuşmak için giriyordum.

Ancak internetten para kazananları gördüğümde beni bir merak sardı. Gerçekten internetten para kazanılabiliyor muydu ? Bu merakımı gidermek için internetten para kazanma yöntemlerini araştırmaya başladım. Şu an adını hatırlayamacağım bir sitede para klavuzu kitabını görünceye kadar blog hazırlama konusunda hiçbir bilgim olmadığı gibi blog hazırlama fikri aklımın ucundan bile geçmiyordu. Daha sonra kendi kendime bir çok deneme yaptım ama hepside başarısızdı. Ve sonunda bu kitabı satın alıp, blog yapmayı öğrendim.

İnternette iyi bir blog hazırlandığında gerçek anlamda para kazanılabileceğini "PARA KLAVUZU" kitabı vasıtasıyla öğrendikten sonra bir blog hazırlamaya başladım. Blogumu incelediğinizde para klavuzu kitabını abartmadığımı anlayacaksınız.

Bilgisayar konusunda fazla bir bilgisi olmayan ben, sıfırdan başlayarak blog yapmaya başladım. Belki şu an için çok para kazanmıyorum ama böyle çalışmaya devam edersem ve bloguma zaman ayırırsam ilerde iyi paralar kazanacağımı biliyorum.

Para kazanmak amacıyla bu işe başladığımda, bu kadar keyif alacağımı bilmiyordum. Şimdi her yazdığım yazıda ve sizlerle duygularımı, düşüncelerimi paylaşmaktan mutluluk duyuyorum. Başlangıçta para kazanma amaçlı olarak yazıyordum ama bugün para kazanmak ikinci plana düştü.

"PARA KLAVUZU" kitabını blog yazma konusunda bilgisi olmayan herkese öneriyorum. Çünkü bu kitap önünüzü açacak ve size şevk verecektir. Bir kere blog yapmaya başladığınızda kendinizi yazı yazmaktan, bu konuda araştırma yapmaktan alıkoyamacaksınız. Blog hazırlarken yaptığınız araştırmalarda farkında olmadan bilgisayar konusunda çok şeyler öğrenebiliyorsunuz. Bu da sizi bilgisayar konusunda uzmanlaşmanıza yardım ediyor.

Bu işin en zevkli yanı ne biliyor musunuz? Bir blog hazırladınız ve tek okuyucusu siz bile olsanız okuduklarınızdan hoşnut kalıyorsunuz. Daha sonra bu size yetmiyor ve yazdıklarınızı başkalarınında okumasını istiyorsunuz. Tabi bunun için blogunuzu tanıtmanız gerekmektedir.

Ben burada size blog hazırlamaktan tutun da blogunuzu tanıtmaya ve reklam almaya kadar pek çok konudan bahsedeceğim. Tabiki bunları müteakip yazılarımda ayrıntılı olarak benim gibi bu işe sıfırdan başlamış kişilerin anlayabileceği sadelikte anlatarak öğreteceğim.

Blog hazırlamaya başladığınızda hem keyifli bir iş sahibi olmuş olacaksınız, hemde böyle bir paylaşımcı blog hazırladığınız için mutlu olcaksınız. Haydi sizde durmayın bu işi yaparken keyif almak ve para kazanmak istiyorsanız "PARA KLAVUZU" kitabını hemen satın alın..


Category: , , , , ,

About GalleryBloggerTemplates.com:
GalleryBloggerTemplates.com is Free Blogger Templates Gallery. We provide Blogger templates for free. You can find about tutorials, blogger hacks, SEO optimization, tips and tricks here!

0 yorum