Blog Oluşturma

Online Alışveriş | 16:49 | 0 yorum

Artık blog açmaya hazırlık çalışmalarına başlayabiliriz. Google hesabımızı açtık. Kişisel bilgilerimizi düzenledik. Herkesin büyük bir keyif aldığı ve ballandıra ballandıra anlattığı, bloglama çalışmalarına başlamaya geldik. Şimdi sıra adım adım blog açma işlemlerini resimlerle görmeye gelelim.

1.ADIM : Google arama motoruna gidiyoruz

Google arama motorunda arama çubuğuna "BLOGGER" yazıyoruz.





2.ADIM : Google ara sonuçları listesi

Google arama motoruna "BLOGGER" yazdıktan sonra çıkan google sonuçlarında ilk sırada bulunan "BLOGGER"ı seçip, blog oluşturma menüsüne gidiyoruz.



3.ADIM : Artık blog oluşturma çalışmalarına başlıyoruz

Blogger da "Google Hesabınızla oturum açın" bölümüne, google hesabınızı ve şifrenizi yazarak giriş yapın. Daha sonra menüde bulunan "BLOG OLUŞTURUN" butonunu tıkyarak blog oluşturmaya başlayınız.


4.ADIM : Bloggera kayıt işlemi

Blog oluşturabilmek için Bloggera kayıt işlemini gerçekleştirmeniz gerekiyor. Burda görünen isim kısmına istediğiniz bir isimi yazarak "Devam et" butonunu tıklayınız.


5.ADIM : Blog açma işlemine devam ediyoruz

Bu bölümde blogunuza isim veriyorsunuz. Blog başlığı yazan kısma istediğiniz bir başlık atabilirsiniz. Daha sonra "Blog adresi (URL)" bölümüne blog adresini belirliyorsunuz. Burada dikkat etmeniz gereken tek şey birden fazla büyük harf ile türçe karakter (ı,ö,ğ,ş,ç,ü) kullanmayın. Blog adresini yazdıktan sonra hemen altında mavi renkil bir yazı ile "Uygunluğunu Kontrol Et" cümlesini tıklayınız.Eğer yeşil renkli " Bu blog adresi uygun" cümlesi yazıyorsa blogunuzu oluşturmak için "Devam" butonuna tıklayınız. Eğer kırmızı renkli yazı ile uygun olmadığı yazıyorsa, adres bilgilerinde ya Türkçe karakter kullanmışsınızdır, ya da almak istediğiniz blog adresi bir başkası tarafından kullanılıyordur. Bunun için hemen adres bilgilerini yeniden giriniz.


6.ADIM Blogunuz oluşturuldu.


Yan taraftaki resimde de görüldüğü üzere blogunuz oluşturuldu. Bloglamaya başlayabilirsiniz. Hayırlı olsun...



Blog açma konumuzunda sonuna geldik. Bundan sonraki bölümde bloglara yazı yazma konusunu işleyeceğiz.


Category: , , , , ,

About GalleryBloggerTemplates.com:
GalleryBloggerTemplates.com is Free Blogger Templates Gallery. We provide Blogger templates for free. You can find about tutorials, blogger hacks, SEO optimization, tips and tricks here!

0 yorum